פרסום ראשון • זייברט ופרוש נפגשו עם מנהל המחוז

הנחת הייסוד היא כי ראשי הערים הללו אמנם נפגשו עם מנהל המחוז במטרה לפתור משברים, אך הם אינם ששים כלל בחרם המדובר שמתגבש על ידי 'דגל התורה' כלפי המפקחים והמנהל במחוז החרדי של משרד החינוך
ישראל אוחיון 3 Comment on פרסום ראשון • זייברט ופרוש נפגשו עם מנהל המחוז

בעוד ב'דגל התורה' עמלים בימים האחרונים קשה בהשגת חרם על המחוז החרדי – נראה כי ב'אגודת ישראל' מתנהלים אחרת ומקיימים יחסי עבודה תקינים לחלוטין עם מנהל המחוז החרדי מר יצחק זהבי • כל הפרטים

הנחת הייסוד היא כי ראשי הערים הללו אמנם נפגשו עם מנהל המחוז במטרה לפתור משברים, אך הם אינם ששים כלל בחרם המדובר שמתגבש על ידי 'דגל התורה' כלפי המפקחים והמנהל במחוז החרדי של משרד החינוך
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעוד ב'דגל התורה' עמלים בימים האחרונים קשה בהשגת חרם על המחוז החרדי במשרד החינוך, נראה כי ב'אגודת ישראל' לא מכירים בחרם ומנהלים יחסי עבודה תקינים לחלוטין עם מנהל המחוז החרדי מר יצחק זהבי.

כזכור, לפני יומיים חשפנו באתר 'קול חי' כי מנהל חיידר 'חכמת שלמה' ומי שמנהל את המאבק נגד המחוז, אברהם פינזל, נפגש באחרונה עם מנהל המחוז בפגישה חשאית, על אף ההתרעמות כלפי המחוז החרדי. הבוקר מתברר כי גם ראשי ערים מטעם אגודת ישראל, נפגשו עם מנהל המחוז, במטרה לפתור בעיות קשות במוסדות החינוך החרדי.

ראשי הערים המדוברים הם, חנוך זייברט וישראל פרוש שנפגש רק לפני יומיים עם מנהל המחוז החרדי, וזאת במטרה לנסות לפתור את בעיית הסמינר בעיר אלעד, ואילו ראש העיר השני חנוך זייברט, נפגש עם זהבי לפני שישה ימים, גם כן במטרה לנסות ולמצוא פיתרונות יצירתיים לבעיות הקיימות במוסדות העיר בני ברק.

הנחת הייסוד היא כי ראשי הערים הללו אמנם נפגשו עם מנהל המחוז במטרה לפתור משברים, אך הם אינם ששים כלל בחרם המדובר שמתגבש על ידי 'דגל התורה' כלפי המפקחים והמנהל במחוז החרדי של משרד החינוך, וככל הנראה ב'אגודת ישראל' יעשו הכל על מנת לפתור את הבעיות מול משרד החינוך, גם במחיר של משבר עם דגל התורה.

מעיריית אלעד סירבו להגיב לדבר פגישת ראש העיר, ויחסיו עם מנהל המחוז החרדי, ואילו תגובתה של עיריית בני ברק טרם התקבלה במערכת, והיא תפורסם בהמשך.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    אני לא מבין מה אתם רוצים.
    אף אחד לא אסר להיפגש עם מנהל המחוז החרדי. הבעיה היא רק במפקחים שהרב רובינשטיין שליט"א הגדיר אותם כלא חרדים

  2. 2

    מסוכן מאוד אנשים אלו חושפים את עצמם
    ככאלו שימכרו את כל היקר והקדוש תמורת אינטרסים שונים (ולך תדע מה האינטרסים שלהם)
    לפי איך שהם חושפים את עצמם, הם מסוכנים ליהדות החרדית, בגלל שאין להם מעצורים,אין להם גבולות
    ואין להם טיפ טיפה של בושה, הם נפגשו עם מנהל המחוז, האחד שלושה ימים לפני מפגש המנהלים בכנסת
    והשני מיד יום אחרי
    זה מסתדר היטב עם האטיפתיות של מאיר פרוש כלפי המנהלים במפגש

  3. 1

    לא מדובר במשבר אמיתי